Åh herregud…

Ibland har man makterna emot sig. Som idag. Jag menar, det finns tillfällen när man inte vill att ens föräldrar ska dyka upp. Och då gör de naturligtvis det.

Och själv uppför man sig inte bättre än en fjortonåring.

Alltså, jag brukade vara en normal person. Med normalt förhållningssätt till omvärlden och till mina föräldrar. Jag har för mig att jag brukade vara sval, sofistikerad, välsminkad och nonchalant utrustad med ett cocktailglas också, men det sista kan vara överdrift.

Det kan ha varit ett ölglas.

Tur att 2010 inte är slut än. För 2011 kommer det inte att hända fler sånahär saker, då ska jag räkmacka hela året. Hela året, I tell you.

Nu falukorv och sedan dö.

Explore posts in the same categories: Majaliv

3 kommentarer på “Åh herregud…”

  1. Frida med katterna Says:

    Vad hände med dina föräldrar? Och hur gick det förresten med sällskapet häromkvällen? Den mystiske daten? Tell us! Kram!

  2. Mickis Says:

    Vad nu?
    Gott Nytt År!
    /mickis


  3. […] ni ihåg detta? Förra årets dråplighet som jag inte kunde få mig till att berätta om då eftersom det var så […]


Kommentera

