Logistikproblem

Jag funderar på att köpa en stor spegel. Efter 2,5 års funderande på vad som skulle passa på väggen precis där man kommer uppför trappan har jag kommit på det. Det är ju där man ska ha en spegel som man kan spegla hela sig i.

Men hur tar man hem en stor spegel? Den går inte in i min bil. Ska man verkligen behöva hyra ett släp? (Och om det är ett släp som krävs så lär den där spegeln förbli oköpt.) Hur gör folk?

Explore posts in the same categories: Sunkradhus

7 kommentarer på “Logistikproblem”

  1. uniflora Says:

    Takräcke funkar serru. Har inte F-K ett som du kan få hjälp av?

  2. Ullah Says:

    Beställ från någonstans där de har hemkörning?

  3. Ingela Says:

    I vår bil kan man fälla fram baksätet (och bara halva baksätet också, om man vill).

  4. krickilina Says:

    Man tar chansen och ber FK alt gulliga grannen om hjälp. 😉

    Alternativt lånar man ett släp gratis på K-rauta eller Byggmax och passar på att få hem/bort nåt mer som också kräver släp.

    :-))

  5. Veronica Says:

    Jag tänkte att många stora spegelytor är ju flera småspeglar som placerats bredvid varandra, så det är mitt tips: köp flera mindre, mer hanterbara speglar.


Kommentera

