Vid närmare eftertanke

Herregud vad jag är långtråkig. Skjut mig.

Nu går jag och hånglar upp en kollega. Eller så tar jag en tjuvsnus.

Explore posts in the same categories: Majaliv

3 kommentarer på “Vid närmare eftertanke”

  1. Anonym Says:

    Fem spänn på att du varken vågar det ena eller andra.

    Jag har ett paket Marlboro för nödsituationen i väskan.

  2. Agi Says:

    Inte då. Du känner dig tråkig, men din blogg är läsvärd och rolig.

  3. Virrig Says:

    Du är inte det minsta tråkig! Njuter alltid av dina väl valda ord och allmänt vardagliga tankar. Allt gott! C


Kommentera

