Decembertröttheten

Idag gråter jag i bilen på väg från jobbet. Jag är så trött.

Det är inget farligt. Jag är bara sliten fortfarande, efter den där virusen jag hade förra veckan och efter att hela helgen gick åt till julfest och det varken blev särskilt mycket sömn eller hantering av veckan i förskott. Jag är bara liten sliten idag. Eller den här veckan.

Faktum är att jag har varit så trött att jag har mått illa varje kväll den här veckan. Man får tunnare skinn då. Tar åt sig. Och jag brukar inte känna mig ensam särskilt ofta längre. Men när jag körde hem idag gjorde jag det. Väldigt ensam.

Så jag grät. Och sedan körde jag hem och lagade tacos åt Bill och Bull

Explore posts in the same categories: Majaliv

One Comment på “Decembertröttheten”

  1. helga Says:

    Så är det ibland. Sov ut ordentligt, var snäll mot dig själv. Varma tankar till dig!


Kommentera

