Rumpwoman

Rumpwoman var inte min uppfinning om det nu lät så.

Rumpwoman uppfanns efter middagen. De hade uppfört sig rätt pestigt vid matbordet. Det jonglerades bestick, lapades ur dricksglasen och åts inte nämnvärt. Jag var irriterad och talade om att någon glass efter maten skulle det inte bli. De talade om att de i alla fall inte ville ha någon glass.

Sedan stod de i hallen och tittade busigt på mig när jag spände ögonen i dem och kallade dem jäkla skitungar. Jäkla skitungar, ni kan bättre än så här. Gud vad jag älskar er båda två! Men stryk borde ni ha! Passa er bara!

Du ska ha stryk du själv du! replikerade Bull. Och sedan vände sig båda två om och moonade åt mig.

Och jag påminde om att det skulle duschas och att jag inte brydde mig ett skvatt om deras nakna rumpor. Av med resten och in i duschen!

Det var då Bill slet av sig resten av kläderna och skrek Rumpwoman! Och sedan var det naken rumpwoman-dans i tio minuter.

Jag föreslog att hon skulle uppträda med den på julshowen nästa vecka.

Explore posts in the same categories: Mammaliv

Kommentera

