Berörd

Jag har just läst ut Egenmäktigt Förfarande.

Ooohhh liksom. Jag har hållit händerna för ansiktet och läst mellan fingrarna, jag ska aldrig bli kär någon fler gång. Framledes ska jag förhålla mig kall och enbart utnyttja män för sex. Konstigt nog hade jag faktiskt nästan förträngt hur man resonerar när man är förälskad.

Kommer aldrig att våga ge mig in i eländet igen. Antar att det var fel period i livet att läsa den här boken. Det kändes som att hon har skrivit om… mig.

Explore posts in the same categories: Majaliv

One Comment på “Berörd”

  1. Ullah Says:

    Blir nyfiken. Särskilt som min mamma säger att hon inte gillade den. Måste nog skaffa en egen uppfattning.


Kommentera

