Tema

Flera år har jag varje nyårsafton tänkt att  nästa år kommer det att vara annorlunda, nästa år kommer även jag att ha någon. Men så har det inte blivit.

Konstigt nog verkar jag detta år ha drabbats av hybris. För när jag tänker på ett tema för året som kommer så tänker jag plötsligt Snygg, Sexig och Singel. Kanske ska jag detta år tänka att nästa nyår kommer jag vara lika singel som nu. Inga kärleksförhoppningar. I stället förhoppningar om annat.

Glitter, glamour och flera par nya skor. Bubbel, glans och en himla massa dans.

 

Explore posts in the same categories: Majaliv

2 kommentarer på “Tema”

  1. Linda Says:

    Jäklar! Helt rätt och vad kul du kommer att ha!


Kommentera

