Nätdejting är verkligen min specialitet

Det är en farbror på 73 år som försöker lägga till mig som vän på dejtingsidan. Jag har nekat två gånger men han envisas.

(Vänskapsfunktionen för övrigt. Varför lägga till någon som vän? Jag fattar inte grejen.)

73 år. Vad förväntar han sig att jag ska vilja ha för relation med honom? Herregud.

Explore posts in the same categories: Hur man flirtar i norra Sverige

3 kommentarer på “Nätdejting är verkligen min specialitet”

  1. Stina Says:

    Är du säker på att han inte är född 73? Men inte hajade att det var ålder och inte födelseår han skulle knappa in?

  2. Linda Says:

    Nätdejting är verkligen assvårt och kan även vara asroligt! Jag ägnade mig åt det några år och träffade irl uppskattningsvis ett hundratal snubbar. Blandat idioter, villbaraknulladårar, jättefina personer men inte för mig, gifta (med alzheimers eftersom de glömt nämna det först), några jättebra och så tillslut min nuvarande make. Om man vill kan man se det som ett sätt att träffa folk, ha sällskap en kväll när alla vänner är hemma och gulligullar med sina familjer och man lär sig ganska mycket om sig själv, vad man behöver för att må bra i en relation etc…


Kommentera

