Ogillar i största allmänhet

Jaha. Bull har magsjuka. Pelle är bortrest. Hoppas att Bill klarar sig. Hoppas att jag klarar mig.

Jopphejdihejdihejda.

För att göra det bästa av situationen har jag ätit en stor skål ostkrokar. Ifall jag skulle bli magsjuk kanske det kan få mig att hata ostkrokar för all framtid.

Explore posts in the same categories: Mammaliv

4 kommentarer på “Ogillar i största allmänhet”

  1. Tudorienne Says:

    Smart drag!

  2. Christina Says:

    Åh hu vad jobbigt! Hoppas att Bull blir bra snart utan alltför många kräkattacker och att ni andra klarar er!

  3. Ingela Says:

    Smart! Nu är det nästan så jag hoppas barnen blir magsjuka och jag hinner svulla innan 😉

  4. Anonym Says:

    Jag vill ha din framförhållning och förmåga att rationalisera.


Kommentera

