Hoppet om mänskligheten är åter illa ute

Är en snäll, trevlig, händig, hyfsat snygg och framgångsrik man.

Är på pappret gift men känner mig ensam och längtar efter närhet.

Är beredd att ta nästa steg och vill träffa en snäll, vacker och äventyrlig kvinna i sina bästa år.

 

Ibland har jag lust att bli Den Maskerade Hämnerskan. Då skulle jag maila med alla gifta män på alla dejtingsiter, avslöja deras rätta identiteter och skicka hela skiten till deras respektive fruar.

Explore posts in the same categories: Majaliv

7 kommentarer på “Hoppet om mänskligheten är åter illa ute”

  1. haren Says:

    På pappret gift?? Eh, hallå. Det vore iallafall intressant att höra med en sådan pappersdocka hur han resonerar. Vill ta nästa steg, men utan att skilja sig först? Varför? Jag fattar att det är så vanligt och bla bla, men jag fattar liksom inte varför man inte skiljer sig först? Jag menar det inte ens moraliskt (även om det också är förkastligt av det skälet) utan bara känslomässigt och praktiskt- hur går det till? Det verkar ointressant, jobbigt, struligt.Jag skulle ha jättesvårt att leva med ngn utan känslor och dessutom bedra denne. Det är för mig helt främmande. Kan ngn förklara? Kan denne man förklara? Hur tänker han då? Vad vill han? Hur är han funtad?

  2. stellashus Says:

    Å, Den Maskerade Hämnerskan, jag ser hela serietidningsvolymer framför mig!
    Fast ändå bättre i verkligheten, du snälla, vackra äventyrliga kvinna – ge han ( å hela bunten) på nöten, bara!

  3. Christina Says:

    Åh vad jag håller med dig!

  4. Emma Says:

    Alltså, vad ska man säga… PUCKO!
    Vad är grejen? Varför välja att leva med lögner och svek istället för att vara vuxen och bryta upp?


  5. Åh herregud vilken idiot. Försöker linda in i finare ordalag att han tänker vara otrogen mot sin fru.

  6. Helga Says:

    Som en extra knorr tycker jag att Hämnerskan ska fullborda hämnden genom att förföra fruarna också.

  7. tilda73 Says:

    Snälla kan du inte göra det? Jag är så less på oärlighet och otrogenhet – någon smart kvinna borde verkligen gå i bräschen för att förgöra dessa idioter!


Kommentera

