Världens största pedagog

Vi har diskuterat någonting vid matbordet. Ganska kaxigt har vi diskuterat. Bill knycker på huvudet och ser mig i ögonen.

Bill: Ticken masalf!

Jag (Bull härjar om någonting samtidigt så jag hör inte riktigt vad som sägs): Eh… va? 

Bill: Ticken masalf. 

Jag: Jag hör inte. Vad säger du?

Bill (högre): TICKEN MASALF!

Jag: Vad är det du säger?

Bill: Ticken masalf. 

Jag: Vad betyder det???

Bill: Jag gör det själv!

Jag får opedagogiskt gigantiskt skrattanfall, skriker av skratt så tårarna rinner och jag nästan inte får luft.

Jag: PÅ VILKET SPRÅK DÅ?

Bull: Du är alldeles röd i ansiktet mamma! Du är alldeles RÖD i ansiktet!

Bill: På engelska. Jag har hört det i Catwoman! 

Jag: Eh… jaha. HAHAHAHAHAAA!!!

Bill (skrattar högt): TICKEN MASALF!

Explore posts in the same categories: Mammaliv

One Comment på “Världens största pedagog”

  1. uniflora Says:

    Hahahaaa! Ticken?? Masalf = myself?!
    Älska att de lär sig.


Kommentera

