Vad jag vill

Har en jag-gör-vad-jag-vill-dag och det innebär att jag ännu inte gjort någonting som helst vettigt. Det snöar och jag borde skotta men… inte riktigt än. Jag är småförkyld och tar det som ursäkt för att sitta i soffan med DN, dagbok, bok, te och telefon.

Funderar över tillvaron, över angreppssätt på jobbet, över hur bra jag mår av att tillbringa en natt med någon som dock är helt fel person, över om jag ska ta mig för att lappa ett par jeans som jag älskar och över om jag ska våldgästa min grannmamma ikväll eller stanna hemma och andas.

Explore posts in the same categories: Majaliv

Kommentera

