Alla hjärtans

Idag, just den 14 februari, är det 6 år sedan jag fick se Bulls hjärta ticka på ultraljudet. Det var någon därinne. Någon som hade kommit till alldeles av sig själv. Jag berättar historien för honom ännu en gång medan vi går från bilen och upp till dagis. Han älskar den historien.

Då skrev jag på bloggen:

Ett litet klappande hjärta har vi sett. Mammas minsta hjärta. Nu har jag tre stycken. Mitt eget, Lilla Bill och ett nytt Lillhjärta. Jag är med barn.

(I ett senare inlägg skrev jag dock: Men nog kunde väl maken ha köpt en blomma till mig idag. Jag hade blivit så otroligt glad för det. Det var på den tiden det.)

Explore posts in the same categories: Mammaliv

One Comment på “Alla hjärtans”

  1. Ulrika Says:

    Det är så ofantligt stort att få se ett hjärta slå just under ens eget. Tänk att du fick göra det en dag som denna.


Kommentera

