Och så lite tårar

Jag har haft en bra dag. Jobbmässigt intensiv och rolig och jag är så trött att jag är vindögd. Barnen var ljuvliga, slaknade framför Fångarna på Fortet och kröp i säng vid nio. Jag landar framför TVn.

Och nu, vid närmare elva på kvällen, finner jag mig plötsligt storgråtande över att det gått ännu en alla hjärtans dag utan att jag har fått blommor. Möjligtvis är jag väldigt trött. Möjligtvis borde jag ha  varit förutseende och köpt mig en stor bukett rosor.

Explore posts in the same categories: Majaliv

4 kommentarer på “Och så lite tårar”

  1. ankaspringer Says:

    Å. Kram. Jag somnade i soffan. Köp tulpaner i morgon, de är finare. Okej?


  2. Jag är gift men får ändå inga blommor. Min make anser att alla hjärtans dag är ett kommersiellt jippo.

  3. Ullah Says:

    Jag håller med Annas make.

  4. Sofie Says:

    jag avsade oss presenter då jag tyckte det var stressigt nog att fira med barnen. men förstår ändå absolut din känsla. alla hjärtans dag ÄR skitjobbig påminnelse om man är ofrivillig singel eller dålig relation. handlar mer om det än presenten i sig. köp dig ngt lyxigt idag. och vilket fint och roligt kort du fick från dina fantastiska barn:)


Kommentera

