Jävlarjävlar

Hårkatastrofen är ett faktum sedan flera veckor och klipptiden är ett par veckor bort. Så kommer ett meddelande på FB. Det är från superfrisörskan som precis kommer tillbaka från mammaledigheten. Hon skriver:

Har en återbudstid på lördag, vill hon ha den?

Och du svarar:

Ja men jaa!!! Det vill hon!!!

Inte till superfrisörskan dock. Utan till någon du finner skitsnygg och vars eventuella tolkning är att du sitter och sexchattar.

Har inte slutat rodna ännu. Skjut mig någon.

Explore posts in the same categories: Majaliv

7 kommentarer på “Jävlarjävlar”

  1. Emma Says:

    Jag vet inte om det är jag som är pryd eller bara oskyldig, men det är ytterst sällan jag tror att någon sexchattar. Skulle mer tro att du svarat på frågan ”Vill Bill följa X till äventyrsbadet på lördag?”

  2. Emma Says:

    Ha ha ha!!
    (jag är nog lite pryd, by the way.)

  3. Helga Says:

    Är det bara du som sitter och sex andra som chattar? Säkert att de inte är sju?

    Sorry, kunde inte motstå. Nu rodnar du, va? 😀


Kommentera

