Det är tydligen någon som retas med mig

Och följetongen om cellprovet går vidare.

Först var det tiden i januari och mensen som vägrade ta slut i lagom tid. Sedan var det ombokning av tid och första lediga tid klockrent på nästa beräknade mens. Så jag bokade en tid i mars.

Nästa mens valde att bli elva dagar försenad och dyka upp lagom några dagar innan inbokad tid. Dags att boka om igen? Jag dubbelkollade kalendern och det visade sig att tiden var inbokad en vecka senare än vad jag hade trott. Ha!

Två dagar innan den inbokade tiden dök det upp en ny kallelse till cellprov – i april.

Jag ringde upp. Har inte jag en tid inbokad om två dagar? Det har varit så mycket krångel med de där bokningarna, jag ska kolla, nej… du har ingen inbokad tid om två dagar. 

Men va fan.

 

Explore posts in the same categories: Majaliv

Kommentera

