Och nu tar mamman och stoppar tiden med våld en stund

Söndagskväll och nu borde alla barn sova, om inte annat så för att jag själv är väldigt trött. Men när jag stökar i köket hör jag plötsligt steg i trappan. Det är Bull endast iklädd sina blå kalsonger.

Jag känner mig konstig, säger han olyckligt.

Jag suckar inom mig. Är detta en sjuknatt jag ser framför mig?

Jag: Hur känns det konstigt? Var känns det konstigt?

Bull (lika olyckligt): I hela mig.

Jag (oroligt): Men… På vilket sätt då?

Bull (tveksamt): Jag känner mig mycket större.

Explore posts in the same categories: Mammaliv

2 kommentarer på “Och nu tar mamman och stoppar tiden med våld en stund”

  1. Linda Says:

    Söt han är!!!

  2. Donken Says:

    Lilla hjärtat!


Kommentera

