Inledning

Hur många år sedan var det som min födelsedag inleddes med kyssar? Har det någonsin tidigare hänt?

Nu har det hänt.

Explore posts in the same categories: Majaliv

9 kommentarer på “Inledning”

  1. uniflora Says:

    Grattis bästa Maja! Både på födelsedag och till kyssar!

  2. Mary Says:

    Grattis!

  3. Paula Says:

    Grattis!


  4. Det ska jag också önska mig när jag fyller år! Grattiskramar till dig!

  5. Åsa Z Says:

    Grattis till allt 💐😃

  6. suziluz Says:

    Grattis! En dag efter mig! 🙂

  7. Ingela Says:

    Grattis!


Kommentera

