Been there done that

Sitter ensam på krogen och äter min jag-jobbar på annan-ort-och-måste-faktiskt-äta-middag. Befinner mig i mina egna tankar. Plötsligt är det någonting i min närhet som känns bekant, som låter bekant. Paret vid bordet bredvid mitt… de är här på sin första dejt. De har träffats på nätet och detta är första gången de ses irl, det kan jag ta gift på.

Jag känner igen ämnena. Jag känner igen vissa ordval. Partner. Hypotetisk Relation. Ansvar. Förväntningar. Kommunikation och tydlighet.

Jag är jättespänd. Blir det någon fortsättning? Får de ligga ikväll???

Explore posts in the same categories: Majaliv

3 kommentarer på “Been there done that”

  1. iashemlis Says:

    Haha… ja nu vill man ju veta

  2. uniflora Says:

    Oh! Hoppas du stalkar dem en stund så vi får veta.

  3. Ko Says:

    Man kan alltid hoppas. Sökande bör få ligga mer säger jag som föredetta sökande


Kommentera

