Ynk!

Usch vad jag mår risigt idag. Förkylning förra veckan och som vanligt numera blir jag superdålig. Inte förkyld-superdålig men superdålig eftersom jag får sådan jäkla astma av det hela. Så astma = mer astmamedicin = jag mår skit. Hjärtklappning, skakis, händer som darrar, jag svettas och fryser om vartannat och är fullständigt slut eftersom det är tungt att andas. Lustigt nog mår jag bättre av att röra på mig, det är som att kroppen får annat att tänka på än att totalreagera på ett litet virus i övre luftvägarna. Men efter att ha tillbringat ett par tre timmar stillasittande på kontoret var jag tvungen att låsa in mig på toa och ligga på golvet med benen upp mot väggen.

Och vad gör jag på jobbet, undrar ni då. Det kan man fråga sig. Men jag har någonting som helt enkelt måste bli klart.

Jag tycker dock jävligt synd om mig själv. Sådeså.

Explore posts in the same categories: Majaliv

Kommentera

