Tröttast

Antingen håller jag på att bli sjuk eller så är jag helt enkelt totalt slut. Idag är inte en av mina bättre mammadagar. Det har varit en tuff vecka. Samtidigt är Bill och Bull rätt jobbiga. Det bråkas och gruffas mest hela tiden. Det provoceras och testas. De tjafsar med varandra tamejfan jämt och jag har just nu inga marginaler. Ett par gånger har det slutat med att vi suttit i grupp alla tre och kramats och gråtit.

Känner mig inget vidare. Men är lite för trött för att ha dåligt samvete.

Explore posts in the same categories: Majaliv

Kommentera

