Kukfuckingjävlahemsk?

20141024-161608.jpg

Avdelningen fantastiska rubriker. Foki är 23 år. Om hennes separation betecknas som tung undrar jag hur min ska benämnas. Vad är värre än tung? Kukig kanske?

Explore posts in the same categories: Svammel

3 kommentarer på “Kukfuckingjävlahemsk?”

  1. Emma Says:

    Nu är jag inte den som vanligtvis försvarar Foki, eller vill nedvärdera dina känslor för den delen. Meeeen hon hade varit tillsamman med sin pojkvän i sju år, och är man 22 när separationen sker är det ju ändå nästan en tredjedel av hennes liv som hon spenderat med honom!
    Men jag förstår helt och fullt vad du menar, det var bara lite info. Som utomstående ser jag ju såklart ändå din separation som något mycket värre och jobbigare att gå igenom, med tanke på att ni upplevt så mycket mer tillsammans!

  2. Emma Says:

    …nu känner jag mig hemsk som kommenterade så. Jag fattar att du inte menar att hennes känslor inte räknas bara för att hon är ung och förhållandet var ”kort”. Utan att du bara… ja. Klagar på rubriksättaren? Hoppas du förstår och inte tar illa upp!

    • Fjäril Says:

      Ja, så kan jag känna ofta…. Arbetskamrater som klappar ihop när nära släkting dör, sjukskriven två månader ( jag själv var på jobbet dagen efter mammas död,) hör om folk som behöver djävulskt mycket stöd efter mannens otrohet och jag tänker … Hur fixade jag det som fick veta efter 5 år …?? Osv. Alltså, jag tror att vi är olika härdade… Olika hårdhudade… Samtidigt känner man sig oändligt ” knäpp” som kanske inte fattade hur mycket man ska ” sörja” vad det nu är …. Tror ändå att mitt sätt passar mig bäst!!


Kommentera

