Man måste vara bäst på något

Bill har fått ett diplom. Bull vet inte riktigt vad det diplom är så jag förklarar. Och sedan börjar jag svamla.

Jag: Och så borde jag få ett diplom. För att jag är världens snyggaste mamma. Eller diplom för att jag är världens bästa på att laga mat. Eller diplom för att jag är bäst på att vara snäll med mina barn!

Bill: Du kan få diplom för att du är bäst på att babbla om dig själv.

Explore posts in the same categories: Mammaliv

3 kommentarer på “Man måste vara bäst på något”

  1. Lena Says:

    Så jäkla rapp i käften din unge 😀 Underbart!

  2. Maria Says:

    Bästa sortens kaxighet! 🙂

  3. Anguin Says:

    Ooooooh! Den tog!


Kommentera

