Som hastigast

Vad jag älskar att ha ett liv där jag inte hinner semesterblogga. Vad jag älskar att ha ett liv där jag älskar att ha semester. Jag har haft min barnlediga vecka. Den vecka då jag brukar dra igång projekt, måla och röja. I år har jag pratat, festat och lärt mig åka skateboard.

Ute stormar det och som alltid, någon vecka efter min födelsedag, märker man att det är nästan mörkt mitt i natten. Men det ljusnar snart. Imorgon åker jag till storstan.

Explore posts in the same categories: Majaliv

One Comment på “Som hastigast”

  1. Liselotte Says:

    vad jag älskar att lugnt veta att din bloggtorka beror på att du har roligt, att inte, som förr bli lite orolig när du inte skrev på att tag för då kunde man befara att tråkigheter var på gång…. 🙂 ❤


Kommentera

