Tillbaka!

Jag är tillbaka. Fem veckors semester är gjorda, kalendern visar augusti och ute regnar det. Igen. Inte har jag tränat (särskilt mycket), inte har jag röjt hemma och knappt har jag badat. Men jag har umgåtts med mina barn, träffat finmänniskor, pratat om livet, festat, skrattat, shoppat iklädd klänning, lärt mig åka skateboard och älskat. Sista semesterveckan tillbringades på resande fot och därmed slapp jag all snart-är-semestern-slut-depp. Vi kom hem igår, jag packade upp, stekte korv, körde fyra tvättmaskiner, nattade två barn som var glada att sova i egna sängar och somnade själv som en stock när det var dags.

Explore posts in the same categories: Majaliv

One Comment på “Tillbaka!”

  1. Lisa Says:

    Hej, hej. Kul att läsa dig igen.
    Kram Lisa


Kommentera

