Höstgnäll

Denna helg är det arbetsläger här i sunkradhuset. Efter några helger som gått åt till allt annat är det dags att ta itu med höstsysslor. Jag har klippt häck, monterat ner hammock, tömt krukor och burit möbler. Imorgon väntar fönstertvätt och förhoppningsvis även början till grundröjning av Bills rum.

Livet går inte ihop just nu. Det känns som att jag sprungit i flera veckor. Kick-off, Bulls födelsedag, tjänsteresor, kontorsjobb. Det finns inget andrum någonstans. Dessutom är jag hormonell och det är jobbigt. Förmodligen är det förklimakteriet som börjar visa sig. Mensen har uppfört sig oregelbundet sedan någon gång i våras och pms:en är jävlig. Framför allt samlar jag på mig vätska.

Jag är som en kamel. En stressad kamel

Explore posts in the same categories: Majaliv

Kommentera

