Ska köpa mig en grön bil

Bull: Vilken är den snabbaste färgen? Det är en gåta! Jag har hittat på den själv. 

Jag: ... vet inte?

Bull: Grööön öööön öööön ööööööön!!!

Explore posts in the same categories: Mammaliv

2 kommentarer på “Ska köpa mig en grön bil”

  1. Amanda Says:

    asså fy faan vad bra! hahahahaha!


  2. När jag var 16-17 nånstans fick jag för ni mig att jag inte skulle köpa en bil förrän jag hade råd med en grön BMW.

    Och så blev det faktiskt när jag närmare 33 år gammal köpte mig min första egna bil. RN grön begagnad BMW.


Kommentera

