Övning ger färdighet

Bull har börjat gå omkring och halta. Det gör mig orolig varje gång jag ser det och varje gång frågar jag om han har ont. Det har han inte.

Jag: Men varför går du omkring och haltar, Bull?! 

Bull: För jag har just lärt mig det. Det är därför. 

Explore posts in the same categories: Mammaliv, Uncategorized

One Comment på “Övning ger färdighet”

  1. JsN Says:

    Håll koll på det där!

    Även om hen inte klagar på ont! Haltas det även vid lek och roligt så SKA det kollas upp! Mest troligt inget alls, men barn som haltar utan att man vet varför ska kollas!

    (Vi åkte in för vad vi trodde var höftsnuva, blev typ kollade för skelettcancer och diagnostiserades till slut med Perthes)

    (Och att vi alls sökte vård handlade om att vi skulle byta semester till vab och ville ha läkarintyg, vi hade haft höftsnuva förr och då tog det typ åtta dagar till OK)


Kommentera

