Egentid

Jag kommer springande från en hälsoundersökning som visat god kondition, bra BMI, bra kolesterol och bra blodvärde. Skönt. Kroppen har någorlunda balanserat upp sig efter vinterns hormonobalanser och jag känner igen mig. Förmodligen har jag hållit hela Sveriges naturmedelsindustri under armarna detta senaste halvår men någonting är det som funkar. I övrigt är den ena rotfyllningen avslutad nu efter ett antal långa tandläkarbesök, den andra kommer dock att kräva en mindre operation. Kiropraktortid är bokad på fredag, tid hos optiker behöver bokas någon dag inom snar framtid för jag ser fan ingenting. Kanske borde man ta sig till gyn också för en check, jag minns inte när jag var dit senast.

Alltså, det här med att ta hand om sig själv? När ska man egentligen hinna med det?

 

Explore posts in the same categories: Majaliv, Uncategorized

Kommentera

