Seriöst – som Bill skulle säga

Helt fascinerad betraktar jag bilderna i mitt FB-flöde. Det finns alltså människor som anordnar maskeradfest. För vuxna. Inte jättemånga vuxna, typ tre par. Maskeradfest.

Inte så att jag har någonting emot maskerader. Maskerader är kul. Sist jag var på en maskerad var jag typ tretti, antalet gäster var typ tjugo och alla var skitpackade. Hejhopp. Det var länge sedan och tid hade man.

Det som fascinerar mig med den här maskeraden är att vuxna människor har tid över att göra totalt… onyttiga saker. Köpa, sy eller låna fula kostymer. Bara för att typ käka parmiddag ihop.

Vem har så mycket tid över i sitt liv?!

Sa hon som har haft sjuka barn i dagarna tre och som har sovit en natt ihop med sin särbo på två veckor. 

Explore posts in the same categories: Majaliv, Uncategorized

2 kommentarer på “Seriöst – som Bill skulle säga”


  1. En har ju så vidunderligt sex efter maskerad va. Har jag hört!!


Kommentera

