Gah!

Jag vet inte riktigt hur det funkar med de här hormontabletterna men tänker mig att man inte torde få typ pms. Åtminstone inte när man väl kommit in i lunken och kroppen travar på i uppstyrda cykler. Och det har ju blivit bättre med humörsvängningarna, det har det. Fast igår och idag är jag så hormonell att jag vill slå folk. Det kliar på insidan av skinnet. Jag vill gråta och kasta saker omkring mig och skriva elaka statusuppdateringar på Facebook. Ingenting i hela världen känns som någonting som jag skulle vilja göra. Fy helvete vad det är tråkigt att köra fyraveckorsutmaning då. Vin och snus vill jag ha. Tamejfan till frukost.

 

Explore posts in the same categories: Majaliv, Uncategorized

7 kommentarer på “Gah!”

  1. Helga Says:

    Snus kan du väl unna dig för tusan? Kalorifritt och inte särskilt farligt. Klart mindre synd än misshandel och ärekränkning.

  2. annannan Says:

    Misshandel ska man ju undvika. Men vad är det för fel med lite ärekränkning till frukost?


  3. Det här med att snorta rå kakao börjar låta mer och mer lockande.

  4. annannan Says:

    En lättöl på fastande mage kan räcka långt efter några vita veckor. Särskilt om man är trött.


Kommentera

