Tiden

Ungefär just nu är det 6 år sedan jag för första gången träffade mitt Sunkradhus. Någon månad senare, efter mycken beslutsvånda, var det mitt. Mitt älskade, söta lilla Sunkradhus.

I min värld var detta ganska nyss. Allting som hänt i Sunkradhuset är liksom ganska nyss. Mitt nya liv, skilda liv, egna liv.

Men när vi flyttade in så var Bill 4 år och Bull 2 år. Och det var inte nyss. Fastän det var väldigt nyss. Vi har passerat eoner av barnklädestider sedan dess. Könsneutrala Po.P-kläder, Villervalla-kläder, Frost-kläder, Blixten McQueen-kläder, Avengers-kläder. Och nu kläder som får ungarna att se ut som små ungdomar. Det skrämmer skiten ur mig hur fort tiden går.

Explore posts in the same categories: Majaliv, Uncategorized

Kommentera

