Födelsedag

Tänk om jag tycker så mycket om sommaren för att jag är född på den. För att det var den första sortens luft jag andades, den första sortens ljus jag såg.

Jag har haft en fantastisk födelsedag. Så uppvaktad. Barnen, mina föräldrar, mina systrar. Och Arne. Arne som uppvaktat mig tre gånger (!) med fyra fantastiska, perfekta födelsedagspresenter.

Och jag har druckit bubbel hela dagen. Bubbel till lunchen, till tårtan, till middagen och ett litet glas nu ikväll. Efter all penicillinrelaterad avhållsamhet känns det underbart dekadent.

47 and fab.

Explore posts in the same categories: Majaliv, Uncategorized

11 kommentarer på “Födelsedag”

  1. Linda Says:

    Ett stort grattis till dig!
    You rock

  2. Teresa Says:

    Gratulerar 😃🎈🎂🎁

  3. Lisa Says:

    Grattis! Fint med en verkligt lyckad födelsedag.

  4. Ullah Says:

    Grattis!!!

  5. ribbolita Says:

    Åhhh vad du förtjänar det!! 😘

  6. Anna Says:

    Grattis!

  7. Ulrika M Says:

    Grattis!


  8. Grattis Maja!
    Queen of f*cking everything.

  9. Eva Says:

    Grattis 🙂

  10. Christina Says:

    Grattis, i efterskott! Jag är glad att du fick en så fin dag!


Kommentera

