En underskattad form av terapi

Shopping är en underskattad form av terapi. I alla fall ibland. Det hjälper dessutom mot trötthet orsakad av för lite sömn.

Jag är numera ägarinna till ett par nya byxor. Helt fantastiska. Sitter som en smäck. Är varken för stora eller har hål på sig. Jag har utökat mitt innehav av fungerande byxor med 100 %. Jag är lycklig!

Explore posts in the same categories: Mammaliv

2 kommentarer på “En underskattad form av terapi”

  1. lillawi Says:

    Uh, you are so right! Grattis till inköpet!

    /från en annan shoppingyunkie som letade lyckan bland galgarna igår

  2. Kapybaran Says:

    min favvoterapi. helt klart.
    särskilt när man kan terapisera sig utan barn och i godan ro bläddra bland galgarna.

    på andra plats på terapitoppen kommer B&J alt en rejäl påse godis.


Lämna en kommentar